• sns01
  • sns04
  • sns03
page_head_bg

nutizie

Cinque caratteristiche di a fibra aramida

tela di aramide, vale à dì tela di Kevlar, tela di fibra aramida, tela di aramide, hè un tipu di tela cù insulazione è preservazione di u calore.Hà una larga gamma di applicazioni in l'industria è a prutezzione militare.Hà e seguenti caratteristiche principali:

1. Boni pruprietà miccanicu Aramid hè un polimeru flexibule cù una forza di rottura più altu ch'è u poliester ordinariu, u cuttuni, u nylon, etc., cù un allungamentu più grande, una sensazione dolce è una bona spinnability, è pò esse fatta in fibre di staple di variità di denier è di lunghezza.In i machini tessili ordinali, fibri è filamenti sò fatti in diversi filati è tessuti in tessuti è tessuti non-tessuti.Dopu avè finitu, pò risponde à i requisiti di vestiti protettivi in ​​diversi campi.

2.Eccellente ritardante di fiamma è resistenza à u calore.Meta-aramidi anu un indice limitante di l'ossigenu (LOI) più grande di 28 è per quessa ùn cuntinueghjanu micca brusgià quandu abbanduneghja a fiamma.U funziunamentu di ritardante di fiamma di Newstar® meta-aramid dipende da a so propria struttura chimica, per quessa, hè una fibra ignifuga permanente chì ùn riduce micca o perde e so proprietà retardanti di fiamma per via di u tempu di usu è di u tempu di lavare.Newstar® meta-aramid hà una bona stabilità termale, pò esse usata continuamente à 205 ° C, è pò ancu mantene una forza alta à temperature elevate sopra 205 ° C.La méta-aramide Newstar® a une température de décomposition plus élevée et ne fondra ni ne fondra.Fonde in cundizioni d'alta temperatura.La carbonisation ne commence qu'à des températures supérieures à 370°C.

3.Pruprietà chimica stabile meta-aramid hà una resistenza eccellente à a maiò parte di i sustanzi chimichi, pò resiste à a maiò parte di l'acidi inorganici d'alta concentrazione, è hà una bona resistenza à l'alkali à a temperatura di l'ambienti.
4. A resistenza à a radiazione meta-aramid hà una eccellente resistenza à a radiazione.Per esempiu, sottu esposizione à longu andà à 1,2 × 10-2 w/in2 raghji ultraviolet è 1,72 × 108rads raggi gamma, a so intensità ferma invariata.

5. Durable meta-aramid offre un attritu eccellente è resistenza chimica.Dopu à 100 lavaggi, a forza di lacrime di i tessuti trattati cù Newstar® meta-aramid pò ancu ghjunghje à più di 85% di a forza originale.


Tempu di Postu: Nov-17-2023